Doorzoek de website


Contact

Plaats maar een berichtje in het gastenboek

E-mail: luc@origineel.fm

Luc's Blog

Hoe je het ook voor elkaar hebt gekregen je hebt het gedaan, je bent terecht gekomen op "Luc's Blog". De blog van een jonge actieve Middelburger die iets te veel vrije tijd en iets te veel ideeën heeft. In zijn vrije tijd krijgt hij die ideeën, schrijft ze op om iedereen er mee lastig te vallen want vervolgens flikkert hij die ideeën op het internet. De ene keer gaat het over hoe Bruce Springsteen aan het roepen is dat het maar niet hard genoeg regent terwijl zijn publiek daar een beetje anders over denkt. De andere keer gaat het over het overlijden van 40 mensen die werkten aan de bouw van stadions in Qatar. Verzin maar iets en er is een grote kans dat je er ooit op een dag een blog van ziet verschijnen op deze website. Mocht je denken van: 'Hee jij kan wel leuk schrijven!" dan hoef je dat natuurlijk niet voor je te houden. Er is namenlijk, volgens artikel 7 van de Nederlandse Grondwet, in dit land een vrijheid van meningsuiting. Aan de andere kant kun je ook wat minder aardige dingen sturen waarvan ik er wel honderd van kan bedenken maar die ik niet op het internet ga plaatsen want dat brengt mensen misschien op nare, vieze, smerige ideeën.

In ieder geval! Schrijf ik over van alles en nog wat en is het aan jou om dat interessant en de moeite waard te vinden. Voor meer informatie of dus die nare, vieze, smerige ideeën kun je mailen naar luc@origineel.fm of plaats een berichtje in het gastenboek. Have fun!